zaterdag 31 juli 2010

'' Road to the Tournament ''

Net toen je dacht dat de Game waarin je uitblinkt op sterven na dood is.....
word het Toernooi aangekondigd waarin je kan laten zien wat je waard bent.
Met als prijs de Wereld-Titel en een trofee.

Toen ik las dat het Toernooi tijdens de Summer of Sonic Convention in Londen word gehouden twijfelde ik geen moment, ik wist dat ik hier moet zijn om te spelen.

Dit is waarschijnlijk het enige grote moment waarin ik mijn skills voor Sonic & SEGA:All-Stars Racing kan laten zien.
En dat tegen mensen van over de hele wereld.

Aangezien ik al een tijdje meedraai in de eSport-Wereld en mijn ouders op de hoogte zijn van mijn ''praktijken'' als Competitieve Gamer was het dan ook geen bezwaar dat ik volgende week naar Londen vertrek.

Over één week, op Zaterdag 7 Augustus vind het Toernooi plaats, en met 6 weken aan oefeningen mag ik dan ook wel hopen op de hoogste-resultaten.

Tijdens mijn voorbereidingen kreeg ik er nog een nieuwe sponsor bij:
'' De Winkel '' die me zal voorzien van Team T-Shirt(s) voor op het Toernooi.

Met nog één week tegaan, heb ik nog een paar dagen over om mij zo goed mogelijk voor te bereiden op het Toernooi,

~ Sven ''ACCIPIT3R'' den Hartogh
Twitter - Hyves - MySpace

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen